Our Anniversary

Our Anniversary

Khamis, 20 Oktober 2011

Doc ku pegi Haji!

Semalam Cik P dtg dgn jayanya... bulan ni mmg takde mengharap sgt sbb DIY main belasah je tak ikut timing huhuhu.... So, plan nye nak sambung treatment utk IUI. Tadi call la LPPKN, nak set appt ngan Dr.H. Sekali nurse jawab Dr.H pegi haji da.... aisey.. tergendala projek IUI ku.. Nurse tu siap nasihat cuba dulu DIY sementara nak tunggu Dr.H balik (dijangka 45 hari). Anyway, agaknye nurse tu takmo aku down, dia suh call balik kalu period bulan 11 (tp aku doubt dia dh msk keje blk bln 11).

Jadi, IUI.. tungggguuuu.... Aku tak sedey sgt .. sbb aku ade 'projek' lain (which is 5minggu 5kg tu la .. ape lagi.. hahaha) So, rilek_mode la kite ye... tenang2kan hati... eksesais2... enjoy life! :)

P/S: Dr. H, jgn lupa kami dlm doamu...

4 ulasan:

  1. hye, salam kenal..

    1st time bc blog awk..xsangka ade blog yg dibuat utk TTC ni..neway awak, tabah yer..sy pun dh alami ape yg awk alami..nti kt sharing2 keh..b4 ni sy treatmt ngan Prof Hamid Arshat..

    jgn putus asa tau!!

    BalasPadam
  2. hye, salam kenal...saya nak tanya sesuatu..ape email awk ye? nnt sy email. tq

    BalasPadam
  3. Mrs. Farhana: Kita sama2 berusaha ok :)

    BalasPadam